«Жүректен жүрекке!» жоспары
«Бекітемін»
М.Жұмабаев атындағы№39 жалпыорта
білім беретін мектебінің директоры
____________Ж.Т.Альжанова
2022 жылы ақпан айы
«Жүректен жүрекке!»
арнайы мамандар жобасының
ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Тақырыбы: «Заманауи әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы ерекше білімді қажет ететін балаларды ортаға бейімдеу, көпшілікке үйрету, қабілеттерін ашу»
Мақсаты: М.Жұмабаев атындағы №39 жалпы орта білім беретін мектебінің педагогтарынерекшебілімберудіқажетететінбалалардың шығармашылығын дамыту, қоғамдық бәсекеге бейімдеу және жалпы білім беру саласындағы инклюзивті білім беру кеңістігінің моделін әзерлеу.
Әлеуметтік өзгеріс: «Жүректен жүрекке!»- білім беру арқылы педагогтердің әлеуетін және білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен әлеуметтендірудің күрделі мәселесін шешуге бағытталған жоба.
Орындалу мерзімі:ақпан-желтоқсан 2022жылы
№ | Іс-шараның аталуы | Мақсатты топ | Мерзімі | Қорытындылау формасы |
1-міндет: Ұйымдастырушылық және басқарушылық қамтамасыз ету | ||||
1 | Жобаны әзірлеу үшін жұмыс тобын құру | Мектеп әкімшілігі және арнайы педагогтер | Ақпан 2022ж | Жұмыс тобының құрамы |
2 | ЕББҚ бар балалар туралы деректер банкін құру | Директордың орынбасарлары | Ақпан 2022ж | ЕББҚ бар балалар туралы тізім |
3 | Инклюзивті білім беруді ұйымдастырубойынша консультативтік-анықтамалық стендтер құру | Директордың орынбасарлары | Желтоқсан 2022ж | ЕББҚ бар балалар туралы тізім |
4 | Жобаның барлық материалдарын сайтқа ақпарат | Директордың орынбасарлары | Жыл бойы | Сайтқа ақпарат |
2-міндет: Әдістемелік қамтамасыз ету | ||||
5 | ЕББҚ бар балаларға толерантты қатыасты дамыту үшін арнайы білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу бойынша мұғалімдерге консультациялық көмекті ұйымдастыру | Мектеп әкімшілігі және арнайы педагогтер | Мамыр-желтоқсан 2022ж | Жұмыс материалдары, нұсқаулар |
6 | Жобаның орындалу барысын мониторингілеу/жағдайды объективті анықтау және бағрламаны түзету мақсатында оқушылар,ата-аналар мұғалімдер арасында зерттеу жүргізу | Мектеп әкімшілігі және арнайы педагогтер | Мамыр-желтоқсан 2022ж | Аналитикалық есеп |
7 | Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру және қамтамасыз ету бойынша арнайы мұғалімдерді курстық оқытуды қамтамасыз ету | Мектеп әкімшілігі және арнайы педагогтер | Тамыз-желтоқсан 2022ж | Біліктілікті арттыру курстарының сертификаттары |
8 | Педагогтерді тартаотырып, инклюзивтібілім беру мәселелері бойынша оқыту,семинарлары, шеберлік сыныптары,тренингтер,дөңгелек үстелдер өткізу:
| Мектеп әкімшілігі және арнайы педагогтер | Ақпан-желтоқсан 2022ж | Тәжірибелік семинарлар, сабақтарға қатысу |
9 | Инклюзивті білім беру бойынша нұсқаулықтарды әзірлеу | Мектеп әкімшілігі және арнайы педагогтер | Желтоқсан 2022ж | Тәжірибелік семинарлар, сабақтарға қатысу |
3-міндет: Психологиялық-педагогикалық қолдау | ||||
10 | ЕББҚ бар балалардың ерекшеліктерін анықтау және педагогтергежеке консультациялық көмек көрсету мақсатында мектептегі психологилық-педагогикалық қолдау жұмысын ұйымдастыру | Мектеп әкімшілігі және арнайы педагогтер | Ақпан-желтоқсан 2022ж | Психологиялық қызметтің түсінігі, жұмыс жоспары |
11 | Мұғалім мен бала жанұясының ЕББҚ-мен қарым-қатынасы бойынша тақырыптық әдістемелік құралдарын әзірлеу | Мектеп әкімшілігі және арнайы педагогтер | Желтоқсан 2022ж | Әдістемелік нұсқаулық |
4-міндет: Қалалық ұйымдармен іс-шаралар | ||||
12 | Қалалық ПМПК | Мектеп әкімшілігі және арнайы педагогтер | Жыл бойы | Тәжірибелік семинарлар, сабақтарға қатысу |
13 | ЖОО-мен бірлесе отырып түрлі іс-шараларды ұйымдастыру | Мектеп әкімшілігі мен | Жыл бойы | Тәжірибелік семинарлар, сабақтарға қатысу |
Орындаған Мадиярова Ж.И.