Шымкент қаласының білім басқармасының
"№39 М.Жұмабаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі"
шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны
Қабылдау бөлімі :
(8702) 424-37-23
(8702) 424-37-23
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Әлем ерекше балалардың көзімен" атты дөңгелек үстел
30
август
2023

"Әлем ерекше балалардың көзімен" атты дөңгелек үстел

«Бекітемін»

М.Жұмабаев атындағы 

  №39 жалпы орта білім беретін

                     мектебінің директоры

___________ Ж.Т.Альжанова

17.02.2022ж


М.Жұмабаев   атындағы №39 жалпы  орта  білім   беретін  мектеп

"Әлем  ерекше балалардың көзімен" атты

дөңгелек үстел

    Қазіргі білім беру практикасын дамытудың маңызды бағыты-мүмкіндігі шектеулі адамдарға инклюзивті білім беру білім беру инклюзиясын жүзеге асырудың тиімділігі көбінесе мұғалімнің даму ерекшеліктері бар баламен де, оның отбасымен де өзара әрекеттесуге дайындығымен анықталады. Сонымен қатар, мұғалімдердің "ерекше" балаларды әлеуметтендіруге, оқытуға және дамытуға дайындығының психологиялық механизмдері көбінесе зерттеу шеңберінен тыс болады. Инклюзивтік білім беру жағдайында жұмыс істейтін педагогтердің кәсіби құзыреттілігі мәселесі ғана емес, жалпы денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалардың отбасыларымен қарым-қатынасқа психологиялық дайындық мәселесі де зерттелмеген күйінде қалып отыр

Мақсаты:-  Ұжымды үлкен жүрекке біріктіру; 

- Топтық шешім қабылдауға;

- Бірлесіп жұмыс жасауға;

- Қарым – қатынасты және эмоциялық күй жағдайды нығайту.

- Педагогтардың психологиялық - педагогикалық құзыреттілігін арттыру; 

Жоспары:

  1. Дөңгелек үстелдің ашылуы: директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары  Ж.И. Мадиярова.
  2. Сынып жетекші: Қ.Балғынбаева

«Оқушыларды  таныстыру, мінездеме беру».

  1. Мұғалім-логопед: Г.А.Елеуова

«Педагогикалық инновациялық технологиялары».

  1. Мұғалім-дефектолог: Б.Б.Ұзақбаева 

«Ерекше балалардың әлеуметтік  ортада қалыпты  деңгейде  өмір сүруін   қалыптастыру».

5.Педагог-психолог: Г.Д.Шойбекова

«Ерекше балалардың ата-анасына психологиялық кеңес.»

Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив